Ko podjetnik izbere svojega računovodjo, izbere tudi svojega zaveznika. Od njega ne pričakuje samo, da bo skrbel za to, da bodo vsi davki pravočasno plačani in bilance oddane, temveč tudi to, da ga bo redno obveščal o vseh spremembah na področju davkov in podjetništva, ki se tičejo njegovega podjetja. Stranke velikokrat niso zadovoljne z izbiro svojega računovodje, saj menijo, da zanje stori premalo. Včasih pa mu preprosto ne morejo več zaupati – to ugotovijo potem, ko vidijo, da jim je zamolčal kakšno pomembno podrobnost ali da jih skuša prenesti okoli, samo da bi več pospravil v svoj žep. To je še zlasti značilno za osebe, ki so šele na začetku svoje podjetniške poti in o računovodstvu ne vedo prav veliko. Če se računovodski servis že takrat izneveri, vi pa kasneje ugotovite, da so vam bile nekatere pomembne stvari z njegove strani zamolčane, je čas, da poiščete boljšega.
Podjetniki velikokrat pridejo do spoznanja, da njihov računovodski servis enostavno ni ponujal celovite rešitve na enem mestu. Zahteve so v današnjem svetu vse višje in običajno je, da stranke od ponudnikov zahtevajo več kot je njihova osnovna dejavnost. Pogosto želijo, da je računovodja sposoben tudi podjetniškega svetovanja, da jim zna svetovati glede financ, zna analizirati izkaze … Računovodja mora biti podjetniku nenehno v pomoč. Poleg svetovanja, celostnega knjiženja, obračuna plač ter plačilnega prometa je zelo zaželeno, da se računovodja vsaj enkrat mesečno osebno sreča s stranko, da lahko steče pogovor o poslovanju. Takrat ga podjetnik lahko vpraša, kar želi vedeti in to je tudi idealna priložnost za to, da se razrešijo vse morebitne nejasnosti, iz katerih izvira nezadovoljstvo stranke. Veliko je namreč malenkosti, ki jih podjetniki ne razumejo, vendar jih računovodje z lahkoto razložijo ter se izognejo izgubi stranke. Skratka, računovodski servis vam mora biti vedno na voljo in vedno pripravljen pomagati ob težavah, ki se pojavljajo na vaši podjetniški poti.